maanantai 10. joulukuuta 2012

26 | Vikkeveikkonen :)

Milloinkohan minä oikeasti ryhdistäydyn ja rupean kirjoittelemaan tänne vähän aktiivisemmin! Olen kuitenkin ollut nyt vähän kipeänä, että minulta on jäänyt ratsastelut vähän välistä ja en myöskään tykkää kirjoittaa jos minulla ei ole kuvia. Minulla on nytten pari rästiä, joten olen niitä koitellut ratsastaa vähän pois. Olin perjantaina Vikellä HelppoC tasoisella tunnilla ja ne menivät "esteitä", eli sellasia 30cm korkeita kavaletteja. Vikke oli ihan kiva, se on muuttunut aika paljon siitä kun menin sillä leirillä. Minun piti tehdä alkuverkassa paljon avoja ja sulkuja, jotta sain sen taipumaan ja pehmeämmäksi kädelle. Vikan kerran kun tulimme rataa se lähti painamaan kädelle ja rullaamaan päätä. Joku päivä kun oppisin vielä itsekkin ratsastamaan esteitä, niin nämä tunnit sujuisi vähän paremmin :D Kuvat on ottanut Maija K.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti