sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

69 | Varustepostaus

Päätin tehä tällasen varustepostauksen, ku en nyt muuten kesäl ehi nii paljo postailla :) Olin täl viikol kerran Simpal ja menin ihan vaa perus siirtymisii yms. Täs ei nyt oo ihan kaikkii mun varusteit kuten sukkii ja parii paitaa yms :) Nää on sit vähä rändöm järkäs :D Esittelen täs myös kaikki ridamerkkiset kamat ja sit myös mun pikeepaidat, kosk käytän niit pääasias vaa tallilla.

Mun Spooksin fliissi :) Oon ihan rakastunut tähän. Ostin tän viime hevosmessuilt aika halval, hintaa en muista. Käytän tätä tosi paljon.
Mun pikeurin hupparit. Tilasin ne netistä ja molemmat tais olla 69 €. Oon käyttäny näitki aika paljon :). Varsinki toi pinkki on tosi kiva ku siin on vetskarit, ni sinne saa vaik kännykän ridauksen ajaks.
Mun HV Polon ridahousut, jotka tilasin Hööksistä. Nää on ihan super mukavat päällä, mutta nyt kesällä vähän kuumat, kun on vähän normaalia paksummat. 
Mun hanskat. Valkosii käytän kisoissa.
Mun toinen kisatakki, jonka ostin Hööksistä. Tää ei oo ihan niin mukava päällä, mutta kumminkin tykkään käyttää tätä :)
Mun pikee-paidat. Vasemmalt oikeelle, Peakin pikee, jonka ostin vähän aikaa sit, tosi kiva, ihana päällä ja tykkään täst tosi paljon. Hv Polon mintunvihree, joka näyttää täs vähä valkoselt, mut en oo tota päässy viel käyttää. Ostin sen Husö Jumpist 49 eurolla. Sit kaks Tommy Hilfigerii, jotka on ostettu jenkeistä. Tota vihreet en oo päässy viel käyttää, se on periaattees mun äidin mut lainaan sitä ku haluun :) Tota harmaa-valkos oon käyttäny jo jonkun verran ja tykkään paljon.
Mun uus kisapaita, jonka ostin myös Husö Jumpista. Se on Equilinen ja makso 99€. Varsinki noi kyljes olevat pitsit on tosi kivat :)
Mun kisapökät, jotka on myöskin Hööksistä :) En muista paljo makso, mut noi on tollaset ihan perus valkoset housut.
Mun uus ihana kisatakki <3. Pikeurin ostin sen Horzest ihan viikko kaks sit, mut en muista enää hintaa.
Mun Charles Owen Wellington Classic. Okei en tiiä kirjotinks tota oikein mut kaikki varmaan tunnistaa tän kyl xD. Ihana päässä, mutta joskus vähän kuuma. Istuu kumminkin täydellisesti :)
Mun Pikeurin ridahousut. Ostin nää Horzest noin vuos sit. On tollu tosi kivat, vähän noist on lahkeist kulunu ne tarrat ja paikat snadisti haalistunu. Muuten nää on tosi kivat ja tykkään käyttää näit :)

Mun Mountain Horsen ridasaappaat. Mulle on vähän vaikee löytää ridasaappait ku mun pohkeet on tällaset lyhyet ja paksut, mut nää istuu mulle sika hyvin. 
Mun uusimmat ridahousut, harmaat Pikeur luganat. Tilasin nää netistä ja näis kesti joku yli kuukaus et tuli. Nää on ihanan ohuet, varsinkin nyt kesällä ja hengittää tosi hyvin.

Spooksin toppaliivi. Ostin tänkin sieltä hevosmessuilta. Tää on snadisti mulle liian iso, mut istuu kumminkin tosi kivasti. Tätä en nyt kesällä kauheasti käyttele, mutta viileämmillä säillä tää on tosi kiva.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti