keskiviikko 29. toukokuuta 2013

65 | Paljon poneja !

Kerron aika pikasesti tästä viikosta ja laitan myöhemmin kuvia kun saan niitä :)

Lauantaina meillä oli siis se Esra. Lucia oli verkassa sika hyvä, ikinä ollut niin hyvä. Radalla kumminkin jokin muuttui ja heppa ei ollut enää niin kiva. Olin 6. ja sain prosentteja 61,0%. Olin ihan tyytyväinen prossiin ja sijotukseen, vaikka vähän ärsyttikin, etä olin ensimmäinen joka ei päässyt finaaliin. En ollut rataan kumminkaan niin tyytyväinen, Lucia oli suht kamala.

Tiistaina sain mahollisuuden mennä Bobbylla tunnille ilman satulaa, niin tietenkin menin :3. Bobby oli ihan paras, as always <3. Käväsin myös Mian ja Viken selässä, mutta ei kukaan voita Bobbya.

Keskiviikkona mulla oli oman tuntini vika kerta tänä kautena ja mentiin maastoon. Menin Mialla ilman satulaa. Mä vaan annoin sen ponin mennä siellä pitkin ohjin ja se vaan porskutti menemään. Lopputunnista kävin vielä Cossun selässä.

Sitten menin vielä vähä extempore toisellekki tunnille ja menin sinne Danalla, mutta me vähän vaiheltiin hevosia. Kävin 7 eri hevosen selässä koko tunnin aikana, mutta kivoimmat olivat varmaan Mymmeli, Manu ja Dana :)

Nythän meillä loppui sitten tää kausi. Käyn vielä perjantaina tallissa, mutta muuten ridausta ei tällä kaudella enää ole. Onneksi minulla on kumminkin muita ridauksia kesällä, joten ei tule ihan hevoseton kesä :). Minulla on kesän 2. ekaa viikkoa töitä Husössä ja sitten elokuussa yksi viikko. Olen siellä siis leiriavustajana, eli siellä ratsastusta ei kumminkaan ole. Kesäkuun 3. viikolla minulla on kurssi. A-koulua 1,5 tuntia, tulen varmaan kuolemaan :D. Sitten ratsastan myös yhden mun kaverin hevosta kesällä. Olen jo kahdesti käynyt tätä ponia ratsastamassa, mutta kerron tästä pikku ponista vähän enemmän, kun saan kuvia.

3 kommenttia:

  1. Whoot kävit 7 eri hepan selässä yhen tunnin aikana :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha joo :D hyvin ehti ku meni nopeesti :) ja joidenki seläs ei viihtyny nii hyvi ni oli vaa onnelline ku pääs nopeesti pois :D

      Poista
  2. cosimaxii <3 et vastannu mulle et eiks se ollukki iha paras?

    VastaaPoista