lauantai 26. tammikuuta 2013

36 | Höyhenen kevyt Erkki.

Anteeksi taas tämä minun hiljaisuus! Meillä oli siis tunti keskiviikkona ja ei ollut mikään yllätys, että sain Erkin :D. Ihan kivahaan se on! Me mentiin tunnilla suoruutta ja takaosan työskentelyä kaikissa askellajeissa. Minulla on usein ongelmana se, että en istu kunnolla hevosen sisäjalan ja omien istuinluideni päällä. Nyt olikin kiva päästä hiomaan näitä virheitä. Näiden lisäksi olen taas alkanut könöttämään selässä, eli toisin sanoen istun hartiat lyysyssä ja tuijotan niskaa. Minulla oli tämä virheenä jo jonkin aikaa sitten, mutta sain sen välillä korjaantumaan ihan hyvin. Nyt taas varsinkin Erkillä se on alkanut palautumaan, harmi kyllä... Erkki oli alkutunnista tosi hyvä ja kevyt, varsinkin parissa kokoamisissa se oli ihan super hyvän tuntuinen se ei painanut kädelle ja työskenteli takajaloilla tosi hyvin. Kumminkin lopputunnista se alkoi väsymään ja painamaan kädelle. Seurauksena olikin 9 rakkoa kädessä, no ensi kerralla laitan ehkä hanskatkin käteen :D Olin kumminkin ihan tyytyväinen tuntiin ja minulle jäi tosi hyvä fiilis varsinkin niistä kokoomisista.

Anteeksi tällainen pikapostaus, mutta olen vähän jo ehtinyt mitä me tunnilla teimme ja materiaalia on niin vähän, että en jaksa senkään takia. Anna oli kuvaamassa, mutta hän ehti ottaa vain alkutunnista kuvia ja videoita, niin materiaalit ovat vähän vähäiset :) Kiitos kumminkin Annalle!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti