lauantai 6. huhtikuuta 2013

53 | Mennyt viikko pähkinänkuoressa :)

Hei taas! Mulla on vähän jäänyt tää postailu vähäisemmälle, koska en ole vain jaksanut käydä koneella pariin päivään :/. Kerron kumminkin pikaisesti tunneista, joista en ole vielä kertonut ja sitten kirjotan luultavimmin huomenna pidemmän postausken tämän päivän valmennuksesta.

Sunnuntaina
Sunnuntaina Piia Pantsu oli Husössä ja menin hänen tuntinsa Spotilla. Spot oli varmaan kamalin ikinä ja tunti ei onnistunut kauhean hyvin, joten ei siitä sen enempää. Pari kuvaa © Sonja W ja Anna H ja ??.





Keskiviikko
Keskiviikkona mä menin taas Sasulla. Sasu oli ihan okei, en itse oikein osannut ratsastaa sillä. Ei ehkä ihan mun tyyppinen hevonen, mutta ihan söpö silti. Kuvat © Anna H :)







Perjantai
Perjantaina menin Lucialla. Minun olisi tarkotus lähteä Lucialla Etelä-Suomen ratsastuskoulujen välisiin mestaruuksiin 25.5. Lucia oli yllättän kiva, minun viime muistot siitä eivät ole olleet ihan niin positiivisia, mutta eilen se oli tosi kiva :). Itse en oikein osannut mennä sillä ja se tuntui vähän hassulta, kun olen tottunut erilaisiin poneihin, mutta onneksi tässä on vielä aikaa treenata :) Tästä tunnista ei valitettavasti ole kuvia :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti