lauantai 13. huhtikuuta 2013

56 | Valkun sisäset harjotuskisat

Vitsi must on tullu luova näide otsikoiden kaa... Mutta siis tänään meillä oli valkun sisäset ja kaikki menivät A-merkin. Meillä oli ihan virallinen koulutuomari tuomaroimassa. Mä en oo ikin ennen menny yhtää A-rataa, tai yhtiikää kisoi Lucialla, tai edes yhtäkää valkkuu Lucialla :D. No joskus tälleen. Lucia oli verkassa jotenki iha hirvee, se ei tehny yhtää mitää mitä mä pyysin. Se vaa joko meni tai ei menny. No kumminki olin kolmas ni menin heti ihan alust verkkaa ja verkkasin eka radal ja sit ku me alotettii ni sit viel siel verkka-alueella. Mä tein aika paljon laukka-siirtymisiä, koska mä saan niistä aina tosi huonot pisteet kisoissa.

No rata oli kumminkin ihan okei. Huomaa, ettei me olla vielä valkussa niin ehditty harjotella noita A:n juttuja. Lucia oli myös ehkä vähän turhan pitkä ja se vähän pääsi hyytymään radalle. Mä en ite ridannu tarpeeks huolellisesti kaikkii kulmii ja teitä ja tällasii juttui. Saatii kumminki 54,21%, et päästiin sentään läpi. En oikeestaan ees tiiä pitäiskö olla tyytyväinen vai pettynyt... Kai tost on hyvä ainakin lähteä jatkamaan tuleviin kisoihin. Kuvat © Maija K.







2 kommenttia: