keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

44 | Hurja Tanhauser

Heei! Olin eilen taas tunnilla, koska minulla oli vielä yksi rästi varastossa. Halusin mennä Tanella taas tunnille, koska harkitsin, että toivoisin sitä koulukisoihin 2. tai 3. toiveena. Menin sitten sellaiselle aika tätitunnille, koska se oli ainoa joka minulle kävi.

Tunnilla me mentiin pohkeenväistöjä. Tane oli ravissa ja käynnissä ihan hyvä. Välillä meni vähän lötköksi ja sitä piti ratsastaa todella paljon pohkeella. Laukassa se kumminkin tuli kamalan vahvaksi edestä ja minusta tuntui, että ihan sama mitä tein, se vain tuli vahvemmaksi. Aina kun yritin ottaa pidätteen tai tehdä jotain se vain alkoi viskomaan päätää ja yritti repiä minut satulasta irti. Saatiin pari ihan hyvää pätkää milloin se polki kunnolla ja oli pehmeä kädelle. Koitin itse laukassa vain istua ryhdikkäänä ja olla kantamatta kädellä. Ravi tuli kumminkin paljon paremmaksi laukan jälkeen.

Pohkeenväistöissä mä lähdin itse nojaamaan sisään ja sitten hevonen lähti lapa edellä menemään. Saatiin pari ihan okei väistöä, mutta suurimmaksi osaksi poni vain meni kaikki väistöt ja ei astunut kunnolla ristiin ja itse köhnötin ihan ihme asennoissa.

Tane oli kokonaisuudessa ihan okei, se oli viimeksi laukassa parempi. Ajattelin laittaa sen nyt koulukisa toiveissa kolmanneksi. Tänään minä taas kerran villiinnyn ja menen estetunnille! Hui kuin hurjaa :).

Näin minä esitin ryhdikästä kouluratsastajaa!!

Ja näin me laukattiin...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti