perjantai 29. maaliskuuta 2013

51 | Viikko pikakelauksella :)

En ole kauheasti ehtinyt kirjoitella tänne blogiin, mutta tässä tällainen nopea tilanne päivitys kuluneesta viikosta. Viikonlopusta kirjotan vielä erillisen postauksen :)

Tiistai
Menin yhdelle tunnille, koska siellä oli tilaa ja sitten vain päätin mennä :D. Vaihtoehtoheppoina oli Limu, Pablo, Kira, Cola ja Emir. Päätin sitten tulla Emirillä tunnille, koska siitä on pitkä aika kun olen sillä viimeksi mennyt. Me mentiin tunnilla kolmikaarista ja sitten laukkasimme pääty-ympyröillä. Emir oli tosi positiivinen yllätys! Se oli tosi vaikea, se on tosi laiska ja hidas reagoimaan pohkeelle. Raipasta se vain pukittelee ja jää jurraamaan paikoilleen, joten tuntuu että sitä on todella vaikea saada liikkumaan eteenpäin. Meillä tuli kumminkin pari tosi kivaa pätkää ja Emir oli aika söpö ♥ Kuvat © Emeliina :)






Keskiviikko
Keskiviikkona mulla oli ihan mun oma viikkotunti ja menin sen Baloolla. En ole ennen mennyt Baloolla, mutta olin kuullut siitä tosi paljon ja kaikki positiivista kommenttia. Meillä oli ekat 30 min koko maneesi, joten me aloitimme tunnin sillä, että vain ravasimme ja laukkasimme maneesia ympäri, jotta hepat vähän innostuisi ja pääsisi kunnolla liikkumaan. Baloo innostui ihan kunnolla laukkailemaan ja olisi koko ajan vain halunnut laukata laukata ja laukata :D No sitten kun olimme vähän tykitelleet niin teimme pohkeenväistöjä. Heti kun mun piti tehdä jotain oikeeta työskentelyä kaikki alkoi mennä vähän pepulleen. En osaa kauhean tarkasti kuvailla miten tunti meni, mutta Baloo ei ollut ihan minun tyylinen hevonen ja en osannut ratsastaa sillä. Tästä tunnista ei valitettavasti kuvia ole, tai on mutta en tule niitä varmaan koskaan saamaan...

Torstai
Mä en normaalisti käy torstaisin tallilla, mutta nyt Maijalla oli synttärit niin vein hänelle kakun ♥ No siellä oli kumminkin 19:00 ponitunnilla tilaa, joten päätin mennä sille tunnille. Mun piti alunperin mennä Spotilla, mutta sitten Centille ei tullut ridaajaa ja se ei olisi mennyt yhtään tuntia, joten mä sitten meninkin sillä. Aluksi mua pelotti ihan kauheesti mennä jonkun muun kuin Ripsin ja Jennan tunnille, koska siitä on tosi pitkä aika, kun olen ollut kenenkään muun tunneilla :D. Sain kumminkin ihan sairaan hyviä neuvoja Gialta ja opin tunnilla tosi paljon kaikkee uutta! Centti ei ollut mitenkään kauhean kiva ja en itse oikein osannut. Maistelinkin maneesin pohjaa kun poni lähti pukista eri suuntaan kuin minä. Kuvat © Elle ja Fanny ja Sonja W :)

yritys mennä lyhyttä laukkaa :D





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti